Sunday 20 March 2011

Nak tahu kenape ?

Assalamualaikum wbt ,

Aku tengok blog dia sejak kebelakangan nie , wah ! dia kata semua nk salah dekat aku , aku mengaku mmg aku yang cari pasal , aku layan dia teruk sangat sejak kebelakangan nie , HAHA . Dalam perhubungan bukan aku sorang nk yang terbaik tapi semua orang nk yang terbaik tapi semua nya susah nk capai sebab kita bukannya sempurna , Aku minta maaf sbb layan kau camni , tak percaya kan kau , maki kau tapi kau kena igt aku pernah cakap kat kau , ape yang aku wat kat kau ade sebabnya bukan sesuka hati aku nk buat kau camtu . Kau pernah cakap kat aku yang kau terfikir kau jadi kuli aku , dgar cakap aku tapi kau silap . Aku pun dgar cakap kau , so kita kena saling faham satu sama lain . Kau selalu besarkan masalah yang kecik kuman menjadi sebesar gorila , aku fikir itu tak matang la . Then aku suro kau jgn online tapi kau online jgk . Nampak sangat arahan yang semudah itu kau tk boleh dgar . Macam mane la nnt kalau kau dah kahwin ngn aku , kan seorang isteri kena patuh cakap camtu . Jujur dari hati aku dari kita couple nie lah aku nk mendidik kau jadi yang terbaik bukan menjadi yang rosak . sama macam budak zaman sekarang sbb kau bole tgk macam mane aku pimpin kau . dan memimpin bakal anak anak kita nnt , tapi kau tak pernah nmpak peranan aku tu , Aku pernah bgtau kau yang aku nk bawak Ajmal solat sekali . dalam fikiran aku mase tu aku igt kau bole nampak macam mane aku tapi kau kata ape ? "Alaa , jgn la camtu . B nie . Haih . Dari gaya kau cakap camtu , macam kau tak suka je ape yang aku nk buat . Aku nk kau pakai tudung tapi kau ta suka orang pkai tudung , Lepas solat aku selalu doa agar ALLAH buka kan pintu untuk kau . Then pasal clash yang kau bgtau kat blog kau . Bukan aku tak nak terima tapi aku tau kau pun tak nk lepaskan aku , Aku just nk jadi yang terbaik tok kau dan sentiasa nk kau berubah tapi bak orang kata mmg pahit nk berubah tapi manis dari perubahan itu kau akan rasa . kau selalu pentingkan Fb , balik kelas mst FB , malam msti FB . then bile kita nk msj ? then bila kau nk belajar ? Aku tak nak kau gagal . kalau bole aku sentiasa nk belajar ngn kau tapi kau banyak sangat alasan . kau selalu ckap aku nie malaikat . Kau tau dosa tak kau bandingkan aku dgn malaikat kerana malaikat tak pernah buat ape ape kesalahan , kerja Malaikat selalu mendoakan dan selalu berzikir kepada Allah . Haih . boleh kau diberi satu lagi peluang untuk aku percaya ?
AKU HARAP KAU BAHAGIA DGN KEKURANGAN AKU .