Tuesday 19 April 2011

FINAL EXAM !

Sebulan lagi aku ada final exam , actually aku risau sangat dengan exam tu walaupun ia hanya sekadar perkataan tapi itu lah sifat manusia . haha . Aku malas nak repeat sem or paper kalau aku fail , aku mmg malas kalau macam tu. Lagipun aku nak tengok kemampuan aku even aku datang kelas bulan 2 berbanding classmate aku yang masuk bulan 1 , mst diorang lebih tahu dari apa yang aku tahu . tapi aku try gak beat dorang. Business application , Bi , math aku tak risau sangat . Yang aku risau sekarang nie Account , Research dan Motivation skill, itu aku kena caught up balik lah tak kira lah . Kenalah berusaha kalau nak berjaya . kalau assignment pun kawan gak yang kena buat susah gak la tu and 24jam asik on FB macam mana ilmu nak masuk ,sembahyang pun aku dah mula tinggal, haih . ape la nak jadi dengan aku nie -.-