Tuesday 19 April 2011

Strangest

Hari khamis minggu lepas bersamaan 14/04 2011 , lepas aku habis kelas pukul3.30 , aku lepak hostel member aku and aku fikir fikir nak buat ape ni then tibe tibe idea muncul. Ha ! pergi Times Square lah jalan jalan . Lagipun aku nak pergi tempah dlsr and handphone baru . Usha usha dulu la katakan,so aku suro manan hantar dalam beberapa minit camtu aku dah sampai Ts sebab Baitulmal ngn Times Square bukan jauh mane pun . HIHI . Lepas dah smpai , aku rasa pelik semacam sebab aku biasanya kalau nak cari barang msti aku pergi ngn Mimi tapi sekarang dia dah takde , so aku sorang jela pergi .Bile dah kata kenangan so aku banyak terbayang bayang perbuatan yang aku pernah buat dekat seluruh pelusuk TS . hmm , sedih gak lah time tu sebab dah tak dapat buat benda sama samakan . haih . So , aku pergi Low Yat cari camera . aku nak cari second hand je then nasib baik jumpa . D60 . boleh la tu . buat ape nak mahal mahal . harga pun boleh tahan dalam rm1600 camtu . Lepas tu aku carik housing telephone aku . mula mula mahal rm50 tapi talk talk dapat lah rm45 . ahha . beza rm5 je . hihi . Dalam pukul 5 camtu aku balik sebab penat lahh . haih .


Motif cerita : Aku rindu Mimi