Friday 11 March 2011

Institut Profesional Baitulmal

Asalamualaikum , Aku belajar dekat baitulmal , baru satu semester dan aku amik Accounting yang agak membebankan aku kerana aku benci kepala aku dipeningkan dengan diri sendirinya , Lecture yang ajar aku Account , Mdm Farhana . Wajah muda lagi beb tp dah kahwin , hahah . Melepas kawan . Then ada Mr E , Lecture BI aku , orangnya bagus , baik , aku mmg suka macam tuu tapi dia selalu marah kat aku sebab aku selalu serong kelas dia , mengantuk doh bangun pagi pagi . hahah . Then lecture math , ayu orangnya , kecik dan sopan santun tapi aku lupe name dia . ahha . Ape la aku nie , Lecture sendiri pun tak igt . Jujur la aku cakap bukan semua lecture aku igt nama , Malas nk igt kadang kadang .  Ade lagi 3 lecture yang aku tak kenal pun name , Ya Allah baru aku sedar dah 3bulan aku belajar kat baitulmal tp ada lagi lecture yang aku tk ingat name . Maybe sbb aku jarang daatang kelas dorang kot . ahhaha .
Dalam kelas yang paling suka nyakat orang aku , amir , haifz . tiga orang nie jela yang bising . Kalau amir diam aku yang bising . kalau aku diam amir and hafiz yang bising . aduh . tp besh gak bising tade la tension sgt belajar tp mengantuk bhai kelas pagi . Aku penat ohh jalan kaki nk g amik bas then LRT lagi . kena ada transport gak oh . haih . Aku rase sampai sini je . Aku pening kepala nie . hihi .

Asalamualaikum