Friday 11 March 2011

JALI :)

salamualaikum , nama aku Ghazali Mohd Syayuti , Alhamdulilah dah 20Tahun aku hidup di bumi sebagai Hamba Allah , banyak kesalahan dan kesilapan yang aku buat di sekeliling masyarakat yang pernah aku jalani kehidupan , tetapi sebagai insan yang kerdil aku cuba untuk memperbaiki kesilapan dan kesalahan yang aku pernah buat dulu , Macam orang kate "Nobody is Perfect" dan aku percaya sebab dalam Al-quran pun ade sebut kita semua adalah lemah di sisi Maha pencipta .
Alhamdulilah , Aku baru masuk belajar dekat Baitulmal . Amik course Accounting . Aku tak tahu sangat account sebab time form 4 aku amik ICT just bile aku pindah SMK Taman Seraya , aku masuk kelas account je . hahah . Tapi tape sebagai manusia tak salah kita ingin mencuba sesuatu yang baru kan ? :)
Aku seorang yang tak cepat gelabah , selalu memperbaiki diri dan ingin menjadi yang terbaik di kalangan yang terbaik . Dalam prinsip dunia aku tak ada perkataan sombong , semua orang same je bro .
Okay la setakat nie aku rase , sebab dah lame tak update blog kan . Tapi tape aku usaha yang terbaek bg tatapan yang membaca :)


Asalamualaikum umat yang dirahmati ALLAH