Sunday 13 March 2011

Manchester United


haha , Manchester United adalah pasukan pilihan aku , Aku pelik gile asal la ramai sangat yang tak suka dgn Manchester nie . Maybe dorang pasukan yang kuat , mmg yang kuat pun . haha . Aku minat Manchester dari zaman kecik aku lagi . Time tu Eric Cantona main then zaman David Beckham . Pemain yang aku minat dalam Manchester bukan Cristiano Ronaldo tapi Park Ji Sung , Beliau berasal dari Korea Selatan and aku dah agak Alex Ferguson msti bawak dia pergi Old Trafford sbb dgn kebolehan dia . Aku igt lagi mase dia wakili PSV . Time tu lawan AC Milan mase peringkat kalah mati . Dia yang score kemenangan . Aku bangga sbb dia pemain Asia pertama main dekat Manchester . Bukan calang calang lagi la tuu . Hihi . Aku harap Manchester bole kekalkan rentak sebagai Juara yang disegani . hehe .Baru beberape hari lepas Manchester menang 2-0 dgn Arsenal , nampaknya keyakinan dorang dah kembali selepas kalah dgn Liverpool . Mmmg terbaek la Manchester . Aku harap lepas nie dah tade nk orang nk ejek aku bile aku tgk Manchester lawan .