Tuesday 15 March 2011

Minggu yang memenatkan . haih

Assalamualaikum ,

Minggu nie mmg memenatkan dgn bola , kelas , homework and assignment . semua nye memenatkan lahh tapi yang menggembirakan aku biasiswa dah masuk . boleh la joli joli sakan . hahaha . Tak kan la nk menjoli camtu je . aku kan dah besar kena la fikir apa nk buat dgn duit tu . hurmm , Fikir jap nk buat ape eh ? Belanja kawankawan number 2 . ahhaha . Semalam account masuk chapter baru pasal TPL (trading profit and loss) pening gak mula mula time lecture bagi formula tu tapi lepas tu Alhamdulilah boleh la caught up . Tak de la susah mane pun .Then esk aku nak kluar ngn mimi . Act aku janggal la nk kua ngn dia esk . Menyampah pun ade , rindu pun ade tapi nth la tgk la esk camne . Lagipun esk aku ade Quiz math then kelas account postpone petang tu kelas tidur bersama MR E . hahaha . tapi tape minggu depan aku cuti mid sem , bole la rehat sebentar kat rumah smbil layan nescafe . Mesti banyak homework kena buat . Adoiiyaiii .