Friday 18 March 2011

Memanah

Assalamualaikum wbt ,

wah ! 170311 aku pergi times square kluar ngn mimi n ajmal sbb nk beli kasut untuk ajmal , aku tunggu dorang mmg lama , dari pukul 10 smpai pkol 12 camtu baru dorang sampai Time Square , sabar jelah aku time tu , then bila dorang dah smpai . beli kasut kat tingkat 3 lepas beli kasut kitaorang g Bowling untuk beradu tenaga sape paling power tapi aku yang kalah ngn mimi sbb aku pun tak tahu nape aku main macam budak budak and score yang aku dapat 42 , paling sikit yang pernah aku dapat . HAHAH . tapi biar la . lepas tu kitaorang g makan mcd , cadang nye lepas makan mcd tu nak main bowling tapi bile di fikir balik mls la aku , then aku nmpk ade pusat memanah dkt sebelah bowling tu , aku pun bg la cadangan then dorang okay je , ape lagi . pergi jela . Wah first time memanah nie , agak gugup la tapi seronok tau . ahhaha , then lepas tu kitaorang main bowling lagi sebab ade duet lebih . dalam pukul 4 tu baru kitaorang balik dgn kegembiraan :)